Jak za 300 zł udało się zebrać 612 uczestników wydarzenia? | Facebook Ads
Kim był klient?
Klientka to trenerka fitnessu, aktywna na scenach licznych wydarzeń sportowo-muzycznych i festiwali, która chciała zwiększyć świadomość swojej marki i zachęcić jak najwięcej osób do udziału w wydarzeniach, w których bierze udział jako prowadząca rozruchy na głównych scenach.
Problem klienta
Mimo udziału w licznych dużych eventach, klientka nie osiągnęła jeszcze wystarczającej rozpoznawalności w social mediach, dlatego potrzebowała skutecznej kampanii, która dotrze do szerokiej, ale precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy odbiorców, zwiększy zaangażowanie wokół organizowanych wydarzeń, wzmocni rozpoznawalność marki osobistej oraz przełoży się na realny wzrost uczestnictwa i interakcji z wydarzeniami.
Zespół projektowy
Kinga Kopacz
CEO & Head of Marketing

Anna Akinina
Graphic Design

Nasze rozwiązania
Wdrożyliśmy kompleksową strategię reklamową, która obejmowała:
Kanały, które rozkręciły kampanię
Jakie działania wdrożyliśmy?
Efekty, które mówią same za siebie
Co powiedziała klientka?
Jestem zaskoczona, jak świetnie zadziałała reklama zwłaszcza ta skierowana na wydarzenia. Zależało mi na tym, żeby kampania naprawdę coś ruszyła, a efekt przeszedł moje oczekiwania. Cały czas dostaję powiadomienia, że kolejne osoby dołączają do wydarzenia, aż trudno uwierzyć, że to możliwe przy tak niskim budżecie! W takim razie chce jeszcze jedną taką kampanie.
Wnioski i rekomendacje
Regularne kampanie, precyzyjne targetowanie i stała optymalizacja pozwalają nawet przy ograniczonym budżecie:
